Austin Maxi MkI (left) and Austin Maxi MkII
|
|
دید کلی | |
---|---|
شرکت | آستین موتور (بریتیش لیلاند) |
تولید | ۱۹۶۹–۱۹۸۱ |
مونتاژ | Cowley، آکسفورد، England IMV, نوو مستو، Slovenia AMI, Petone New Zealand |
طراحی | Sir Alec Issigonis |
بدنه و شاسی | |
شکل بدنه | 5-door هاچبک |
انتقال قدرت | |
موتور | E-Series 1485 cc, 74 bhp and 1748 cc, 84 or 95 bhp |
جعبهدنده | 5-speed manual all-synchromesh 4-speed automatic optional from ۱۹۷۴ |
ابعاد | |
فاصله بین محورها |
۱۰۴٫۷۵ اینچ (۲٬۶۶۱ میلیمتر) |
طول | ۱۵۹ اینچ (۴٬۰۳۹ میلیمتر)) |
عرض | ۶۴ اینچ (۱٬۶۲۶ میلیمتر) |
ارتفاع | ۵۴٫۵ اینچ (۱٬۳۸۴ میلیمتر) |
وزن خالص | ۲٬۱۵۶ پوند (۹۷۸ کیلوگرم) |
آستین ماکسی (Austin Maxi) خودرویی است که در سالهای ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۱تولید شدهاست. وزن آن در حالت طبیعی ۲٬۱۵۶ پوند (۹۷۸ کیلوگرم) است. سیستم جعبهدندهٔ آن ۴ دنده به دو صورت خودکار و دستی است.
آستین مایسترو (Austin Maestro) خودرویی است که در سالهای ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۴ (Austin Maestro)۱۹۸۳–۱۹۹۱ (MG Maestro)
۱۹۹۴ تا ۲۰۰۱ (remaining CKD kits، see below)تولید شدهاست. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است.
آستین مایسترو | |
---|---|
1983 Austin Maestro
|
|
دید کلی | |
شرکت | بریتیش لیلاند (Austin Rover Group) (1983–1987) Rover Group (1988–1995) |
نامهای دیگر | MG Maestro Rover Maestro |
تولید | 1983–1995 (Austin/Rover Maestro) 1983–1991 (MG Maestro) 1995–2001 (remaining CKD kits) |
مونتاژ | Cowley، آکسفورد, United Kingdom وارنا, Bulgaria |
طراحی | Ian Beech David Bache |
بدنه و شاسی | |
کلاس | خودروی کامپکت (C) |
شکل بدنه | 2-door ون (خودرو) 5-door هاچبک |
طرحبندی | خودروهای موتور جلو-محور جلو |
مرتبط | آستین مونتگو Yema Mustang |
انتقال قدرت | |
موتور | 1.3 L A-Series I4 1.6 L R-series I4 1.6 L S-series I4 2.0 L O-Series I4 (MG Maestro only) 2.0 L Austin Rover MDi, aka Perkins Prima I4 |
ابعاد | |
فاصله بین محورها |
۲٬۵۱۰ میلیمتر (۹۸٫۸ اینچ) |
طول | ۴٬۰۵۰ میلیمتر (۱۵۹٫۴ اینچ) |
عرض | ۱٬۶۹۰ میلیمتر (۶۶٫۵ اینچ) (ex mirrors) |
ارتفاع | ۱٬۴۳۰ میلیمتر (۵۶٫۳ اینچ) |
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.
درباره این سایت